PER NADAL...PROTOPSALTI

Hace mucho tiempo que no escribo nada. Demasiado. Podría inventarme mil y una excusas para justificarme ante vosotros, pero se quedarían en eso: en excusas.
Mi cabeza anda como mi propio PC: tenemos tanto y tan malo que, en ocasiones, nos bloqueamos. Pero para mi desgracia, yo no tengo botón de reinicio, así que debo continuar, aunque sea patadas (ya os contare de que escuela de psicología aplicada he sacado tal termino).
Allá voy: 1. Ei, xics de Carlet: us enrecordeu que ens presentem al concurs ODISEA 2008? Ací teniu més informació Au, ànim!! a llegir molt aquests Nadals que anem a GUANYAR.

2. Enhorabona per eixos resultats en Llatí, encara que en Grec... Però de ben segur que heu après la lliçó i que ara estudiareu una miqueta mes. Vinga us deixe aquesta cançó, a vore si us inspira per al segon trimestres (però recordeu, quan baixin les muses sempre ens han de trobar treballant)




music player
I made this music player at MyFlashFetish.com.



Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω,
να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ
κάτι να σε εντυπωσιάσει,
στον αέρα ένα σημάδι σου να πιάσει
Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω

να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ.

Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω,
να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ

μα κολλάω και πάλι σ' όλα εκείνα,
που έλεγε γελώντας η Μελίνα
Βρήκα κάτι λοιπόν να σου πω
,που είναι πάντα καινούριο κι απλό.

Σ' αγαπώ,
σ' αγαπώ για το τώρα το πριν το μετά και το πάντα,
σ' αγαπώ
η καρδιά μου τρελάθηκε βαράει σαν ξεκούρδιστη μπάντα.
Σ' αγαπώ,
θα με βρεις το πρωί όταν όλα τα φώτα θα σβήσουν,
θα 'μαι εδώ,
κι όλα πάλι ξανά όπως τελειώνουν έτσι θ' αρχίσουν.

Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω,
να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ
μα νομίζω τίποτα δε μου ανήκει,
τα κρατάει καλά κρυμμένα η Αλίκη
Ψάχνω κάτι καινούργιο να πω,
να μη το 'χω ξανακούσει ούτε κι εγώ.

Ψάχνω κάτι καινούργιο αλλά
τριγυρνώ συνεχώς στα παλιά
με τη βάρκα του Μάνου σ' ενα κύμα,
το γαλάζιο του Οδυσσέα σ' ένα ποίημα
βρήκα κάτι λοιπόν να σου πω
που είναι πάντα καινούργιο κι απλό.

Σ' αγαπώ,
σ' αγαπώ για το τώρα το πριν το μετά και το πάντα,
σ' αγαπώ,η καρδιά μου τρελάθηκε βαράει σαν ξεκούρδιστη μπάντα.
Σ' αγαπώ,
θα με βρεις το πρωί όταν όλα τα φώτα θα σβήσουν,
θα 'μαι εδώ,
κι όλα πάλι ξανά όπως τελειώνουν έτσι θ' αρχίσουν.



( si, es la que duc al movil)

No hay comentarios: